Sampurasun wargi...

Abdi nembe muka inbox fb anu lami ti kang Kanca nembe pisan, punten nembe ka buka kang...

Saurna Salah sahiji di Gua Suryaragi anu aya cakeut Stasion Kereta Api di Cirebon tiasa berhubungan sareng Mekah numutkeun pemandu eta Gua nu aya abdina?? Waktos abdi Ziarah ka Cirebon.

Patarosanana kumaha logikana tiasa kitu? Hatur nuhun.

Wassalam Kang Babay
=====================

Saleresna mitos eta hampir mirip sapertos mitos gua pamijahan syekh Abdul Muhyi. Upami numutkeun simkuring mah rupina hakekina mah mekahna nu aya di jero dada tea nyaeta, Hate dinu Qolbu, dina Qolbu aya fuad (hate nu bersih), daina Fuad aya Syagofa, dina Syagofa aya Sir...Qulbu mukmin Baitullah, Baitullah nu hakeki, piraku tiasa jul-jul jleg ngajegir raga aya di Mekah, duka pami tos khasaf (roh ninggalkeun raga jul-jul jleg, aya di mekah mah) hee,,,hee,,,hee.

Apan ulama oge upami angkat ka tanah suci nganggo angkutan udara ayeuna mah. Kitu deui upami jaman kapungkur nya panginten nganggo angkutan kapal cai mung angkleung-ankleungan sababaraha sasih.

Rupina mitos eta mah, penjelasan ti sim kuring kirang langkung kieu, hapunten teu disundakeun :

"Sesungguhnya ini adalah agama kamu semua, agama yang satu dan AKU adalah Tuhan-mu, maka bertaqwalah kepada-KU" (AL MU’MINUN 23 : 52)

ALLAH ADALAH AL BATHIN. Perjalanan menuju Allah adalah perjalanan dari alam lahiriyah menuju alam bathiniyah.

Tanda-tanda Kami disegenap penjuru, dan didalam diri mereka sendiri, sehingga jelas bagi mereka bahwa Al Qur’an itu benar...(FUSHSHILAT 41 : 53)

...di dalam dirimu, apakah engkau tidak memperhatikan (QS ADZ DZARIYAT 51 : 21).

Kami telah mengutus seorang utusan dalam diri-mu (QS AT TAUBAH 9 : 128)

Tuhan menempatkan diri antara manusia dengan kolbunya (QS AL ANFAL 8:24)

HADITS QUDSI : "Di dalam setiap rongga anak Adam Aku ciptakan suatu mahligai yang disebut dada, dalam dada ada QOLBU, dalam QOLBU ada FUAD (hati yang bersih), dalam FUAD ada SYAFOGA, di dalam SYAFOGA ada SIR, di dalam SIR ada AKU ….

AKU tidak berada di bumi, AKU tidak berada di langit, namun AKU berada di dalam hati orang-orang yang beriman"

Fuad adalah hati yang bersih. Syagofa artinya yang lebih dalam…

Jadi beralasan bila para sufi mengatakan : QOLBU MUKMIN BAITULLAH, Itulah BAITULLAH YANG HAKIKI.

… di dalamnya Allah berkenan untuk dimuliakan dan disebut Namanya serta bertasbih pagi dan petang…(QS AN NUUR 24 : 36)

Di dalam diri manusia ada Cahaya Yang Maha Melihat. (QS AL QIYAMAH 75 : 14)

Allah akan membimbing dengan Cahayanya kepada Cahayanya bagi siapa yang Dia kehendaki (QS AN NUUR 24 : 35).

Setelah Aku sempurnakan kejadiannya, Aku tiupkan Ruh-Ku kepadanya. (QS AL HIJR 15 : 29)

Setiap manusia itu ada jasmaninya, ada Ruhnya dan ada nafsunya. Sejak di dalam kandungan ibu, bayi sudah hidup karena sudah dihembuskan Ruh Allah, walaupun belum bernafas, belum ada nafsunya. Setelah dilahirkan baru diberi nafas.

Kata nafas berasal dari kata NAFS, yang artinya NAFSU ~ JIWA EGO, YANG BISA DIKENDALIKAN MELALUI PENGATURAN NAFAS, MELALUI ZIKIR.

Dupi zikirna bade kumaha wae carana mah, bade Subhanallah ~ walhamdulillah ~ wala ilaha illallah ~ Wallahu Akbar, bade ku dzikir khofi (Allahu), bade ngadawankeun ratid al hadad, aosan sholawat, bade ngaos Quran.

Mung upami dijalan, di kantor, saatos sholat saena ku dzikir naon??? piraku ngaos kitab Quran mah atanapi ngaos kitab koneng na jero dada, komo bari teu apal dinu simpenan memori otak mah???

Rupina dicekapkeun sakitu wae heula, manawi aya nu bade nambihan ti pangersa sadayana diantos???

Cag ah dicekapkeun sakieu wae heula.